!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
SEKADAR UNTUK MALAM INI
Thursday 6 September 2012 | 06:09 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam , harap uoll sihat seperti hari-hari sebelumnya . first online hari ini tiba-tiba hati terdetik untuk mencari bahan untuk last paper for tommorow "SENI TEORI" . Balqis selalu cari bahan kat google and ensiklopedia tu ja yang selalu cheq guna . sedang asyik menaip gambar untuk melukis pada hari esok tetiba naik gambar tentang wanita yang tidak menutupkan auratnya apabila berada di dunia , nauzubillah . Balqis tak baik and tak alim sangat pun cuma takut sangat tengok gambar perempuan nie time dia dalam nazak sampai tak berani nak upload . gerun dibuatnyaa . blog ini tak ditujukan kepada sesiapa cuma untuk peringatan kita semua , ada yang terasa Balqis minta maaf k tak berminat pun nak bagi orang terasa . semua ini hanyalah copy sahaja bukan Balqis mereka reka cerita ok . jom baca sampai habis :-


* Wanita tergantung pada rambutnya , otaknya menggelegak dalam periuk ini menyebabkan wanita yang tidak menutup auratnya .
*Wanita berkepala seperti babi , badannya seperti keldai dan menerima berbagai balasan wanita yang suka membuat fitnah , bermusuh dengan jirannya dan berdusta .
*Wanita yang mukanya hitam dan memamah perutnya sendiri ini kerana wanita yang menggoda dan menghairahkan lelaki .
Wanita dibelenggu dengan api neraka  mulutnya terbuka luas keluar api dari mulutnya ini kerana wanita yang menjadi penyanyi tidak sempat bertaubat.
 * Wanita tergantung rambutnya di pohon Zakkum, api neraka membakarnya lalu kering kecut dagingnya terbakar. Balasan wanita yang minum ubat untuk membunuh janin.
Lelaki dan wanita kepalanya terbenam dalam api, dituang pula air panas ke badannya lalu melecur seluruh tubuhnya. Balasan orang yang berusaha ke arah pergaduhan sesama manusia.
Lelaki dan wanita dimasukkan besi pembakar daging dari duburnya, keluar hingga ke mulutnya. Balasan orang yang membuat fitnah, mengejek dan mencaci.

subhanallah dasyhat kan siksaan bagi wanita , cheq nak taip pun naik seram . harap harap kita semua mendapat hidayah dari cerita ini . semoga kita berjumpa lagi . salam....



Older Post | Newer Post