!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
Hai , I coming now .
Saturday 25 August 2012 | 08:35 | 0 Leopard
Hey hai assalamualaikum buat kawan kawan yang dirindui selalu , firstly gua nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada teman teman gua . ampun maaf jika gua ada terlanjur perkataan or ter apa apa jeh laa . walaupun hari ini dah 7 syawal tapi takda masalah kalau nak memohon ampun . hehe . wahh suasana raya tak habis habis lagi kan . teheee -,- syok nyiaa raya tahun ini , macam tak percaya ouhh . untuk makluman cik cik sekalian tahun ni gua raya kat kampung mak gua . ini first time gua pulang ke sana . you all nak tahu dak kat mana . hmmm mak gua punya mak iaitu atok gua orang thai maa . so tahun nie gua raya kat thailand laa . bangkok mari . tapi sayang masuk sehari jewp kat sana tak tidoq pun . sebab masing masing tak buat boder pass , nasib baik abe imigrisen thai semua baik baik belako . hikhikk , dah laa hencem baik pulop tu . hmmm tahun depan mak gua ajak pegi lagi . sekali dah pegi memey terasa leww nak pegi lagi . serious best . walaupun gua tak cekap bahasa thai tapi gua hentam jehh cakap nasib baik ada betul ada salah . hmm sembang rancak pasal raya padahal bukak sekolah hari isnin sambung trial SPM . ok teramat lah sukaaa . hakhak :) buku apa pun tak sentuh lagi walaupun mathematics tapi akak gua cakap kena usyha usyha jalan kira tu . ok lepas nie gua usyha dehh , uoll raya ok tahun nie ? kalu ada yang menarik meh laa kita kongsi kongsi . gua sudah lama tak mengonline nya sebab TERlalu busy dengan semua benda . eHhh lupa nak bagitau uoll . gua dah tukar semuanya blogskin nie tetiba terminat LEAPORD . ouihh apa tu . haa uoll usyha leww blog gua . tapi buat sementara nie chat box tak boleh nak guna , tiktaww laa kenapa ? hmm ada apa apa nak bagitau terus chat jehh kat facebook . gua dah active . mana boleh hidup dengan facebook . walaupun jarang main .rindu kawan kawan gua . tak puas laa kita beraya hari tu sebab tak sempat nak cuit pipi . ouhh sweet idok ? haha mengarut jehh gua nie dehh . malam nie malam sabtu noo esok ahad kasut sekolah tak basuh pun lagi . hahaha sembang macam dah beres kan . hikhik . tidak ku sangka duit raya tahun nie dah mencecah 3 angka . tapi takpo duit tu kito nak guna untuk beli samsung galaxy ace . taktahu laa bila nak cukup sampai boleh beli benda tu . hehe sebelum gua berakhir mari lah wusyha wusyha gambor kito time beraya di thailand . best nanti kalu gua pegi lagi gua belikan ole ole untuk uoll ok .

mari usyha terr

 apo dia tulis pungg gua taktau , mai snap jehh 


 gua yang warna blue blue tu , baju takda ini bukan baju raya yaa :)


 gua tak ready lagi tetiba tersnap . see tulisan thai kat belakang tu ? baru nak keluar dari bangkok .


 haha snap paling lucu , lawak semua ada . sebab masing masing dah buat muka letih .


 acc ni mak gua .hok tengah tu ye. first time dia snap pict kalu sebelum nie dio tak minat snap snap nie . love you maa >3


 main redah jehh dengan cousin tersayang . hahakk


wahh aku jehh yang terbesar disitu , hahaks apa apa pun semua kazen gua sporting belako .

semoga kita berjumpa lagi . salam ......


Older Post | Newer Post