!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
Menghilang entah ke mana !
Friday 30 March 2012 | 22:56 | 0 Leopard
Assalamualaikum , hey selamat pagi dok buat ape uHh ? sehat . ehh dah lama aku tak updated perasan tak blogger dah berubah upgrade apa ke benda tah perasan tak ? lain gila kann oke aku taktau guna dengan blog baru nie . hmm kenapa banyak dah yang berubah sejak aku menghilangkan diri nie . ehh menghilang kan diri ? pegy manaa . hurmm p mana lagi kalau busy dengan exam . haha exam ler sangat kan . mak kita dah bising dengan result kita . awak tahu ? sedih gilerr result awal tahun 2012 kita . macam orang tak pernah ke sekolah padahal dah bagi tumpuan 100% dah time belajar mybe Allah tak tunjuk lagi jalan yang benar kepadaku . kita kena redha . sekarang nie aku dah tak boleh online macam dulu asyik mengonline ja 24jam tapi sekarang mak aku dah bagi warning , hahaha garang gila bhai mak aku . hm aku hanya boleh online tiap-tiap hari sabtu je . mana tahan kalau tak online .ehh tiap-tiap hari aku fikir kalau tak online jadi macam mana ? tapi sekarang alhamdulillah leww dah semakin oke jikalau tak online , yes memang betul cakap mak aku , dia cakap SPM lebih penting daripada mengonline . aku tabik mak aku dia dah banyak bagi kesedaran kepadaku . cuma aku ja dengar tak dengar . kenapa ? kita manusia tak mungkin 100% boleh berubah dengan cepat right ? mesti perlahan demi perlahan . alhamdulillah la sekarang aku dah belajar untuk berubah demi kebaikan diri aku juga . terima kasih mak kerana dah menyedarkan anak mak yang sorang nie . aku tak secerdik macam adik beradik aku yang lain aku tak boleh nak bagi keputusan yang cemerlang sebagaimana keputusan peperiksaan adik & abang & kakak aku . dulu time kecik aku selalu ponteng tadika  . tadi aku pegy daftar tusyen tau kawan-kawan , hmm nak bagitau jewp haha tapi sayang 2 tempat dah full so terpaksa leww daftar tusyen kat tempat yang jauh dari rumah demi nak belajar sanggup ku korbankan /  aku miss gila facebook aku , blog aku , kawan-kawan aku . semua leww aku rinduu . sejak 2 3 hari lepas aku dah mula berdiam diri dalam kelas tidak aku lah budak paling bising dalam kelas . terima kasih jugak kepada guru-guruku kerana telah memberi tunjuk ajar kepada kami . oke lah ye kesuntukkan masa pulak . hm oke bye . I MISS YOU . taktau pulak bila aku boleh online lagi . jaga diri tau kawan-kawan .


Older Post | Newer Post