!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
/ TAK BOLEH JAWAB EXAM ENGLISH , so aku tensio0n /
Tuesday 28 February 2012 | 01:27 | 0 Leopard
halo-halo , pembaca setia . hari ini saya amat kecewa dengan perangai saya kerana tidak study pada semalam . hahahaha ayat memey tak boleh blahhh aku kecewa sangat . tau kenapa ?? sebab tadi jawap english main-main jaa serious cakap sebab semalam haram satu p0wn tak study saya kecewa dengan perangai saya yang malas baca buku niee . bukan apa english sebelum nie boleh ja jawap kenapa today tak bisa jawap . ya mengaku memang aku pening tadi and tak boleh nak fokus pada soalan & arahan . lepas exam cikgu-cikgu yg jaga exam kami uHh lepas kami untuk pulang .thanks ya cikgu sebab sudi jaga kami and melayan kerenah kawan-kawan ku . tapi untuk kelas aku cikgu mathematics buat extra class . sebelum nak masuk kelas aku sempat menuju ke bilik guru untuk bertemu guruku yg paling disayangi semua sebab she is kind cekgu english kami arr . aku cakap kat Mrs Oja bahawa aku hentam keromo and ayat aku mixture bahasa melayu & bahasa inggeris . kuat merapu sebenarnya time jawap tadi redha jewp la kalau dapat markah sikit p0wn . tak dapat nak jadi pelajar harapan sekolah kalau perangai aku tak berubah :( so sad ! apa aku harus buat ?? balik sekolah kat pukul3.00 petang dah tadi terus bagitau mak yg english aku jawap main-main . mak bising okeyyyyyy >,< dia cakap suro study hampa takmau dengaq . yaa mak memang salah cheq . harap esok aku dapat jawap kertas agama . favourite tau agama tu . tapi kalau tak boleh jawap jugak memang taktau lahh apa nak kena pulak dengan mak akuuu . mak " I'M SORRY BECAUSE TAK DAPAT NAK TUNJUK RESULT YANG BAGUS MACAM ANAK MAK YANG LAIN " hmmm okey la yewr taktau nak updated apa dah takut dok pikiaq bab english tak boleh nak tumpu kat agama pulak esok . aku nak tengok gambaq nie k0wt-kowt boleh hilang tensionNnNnN . hehehehehehe _________-

perghh aku kalau speaking english memang pecah rekod arr .

o0uh lupa pulak nak cerita , time paper 2 aku boleh jawap lagi sebab dia ada bagi isi sikit-sikit boleh jugak tambah ayat sendiri kalau paper 1 bagi tajuk tulis sendiri . nah aiiiiiiii cheq nganga ! section B tadi kita kena pilih nak soalan 6ber bapa . oke aku pilih 6ber 5 sebab tajuk dia hobby . aku cerita punya cerita aku tertluis hobby aku yang niee 
wo0w terharu cheq !

jom ramai-ramai kita belajaq english 

oke bye !


Older Post | Newer Post