!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
♥ SUKA SANGAT BUAT AKU MACAM TU ♥
Sunday 19 February 2012 | 01:22 | 0 Leopard
hello pEeps , tengah buat apa tu kengkawan ? dah makan petang . jangan la diet-diet nanti sakit ada pulak orang tu susah kan . haish >,< apa y suka buat aku macam tu ? nak tau dak podiaaa. pasai facebook ♥   lah . suka sangat blocked-blocked tak suka tau dak . y hampa jadi dak macam nie . 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
--
-
--
--
-
--
-
--
-
--
apo tu haa ?

haishh tension aku dengan benda alah nie .macam tau-tau ja y aku suka spammer liking . hmm esok aku exam tau kawan-kawan . doakan untuk aku tau mak aku dah bising 1 rumah sebab aku tak study asyik dok menghadap lappy jewp . kenapa aku suka buat duNnu bila orang tegur haa ? hanya diri masing-masing . harhar .oke la no tak dak apa sangat pown y nak d updated kan tu saja buat teruk .

                                                                                           oke bye !


Older Post | Newer Post