!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
sejuk hati -,-
Wednesday 15 February 2012 | 06:26 | 0 Leopard

ASSALAMUALAIKUM  and go0d night pEeps . hai kawan tengah buat apa tu , opkos lah tengah online ken tidak tak boleh la baca apa y aku nak updated nie ken . har har suka buat terok aku nih . apa y sejuk hati tu ? oouh sebenarnya aku dah sejuk hati sebab ticer kami dah maafkan kami semua . nak tengok bukti apa ticer kesayangan kami post kat wall FB beliau . nak tengok ? jap okee last nanti aku kasi tengok lekluu . esok 16/2/12 aku masuk tilawah AL QURAN sempena bulan penghayatan Islam sebenarnya nie first aku ambik bahagian kalau tahun2 lepas ustazah suro masuk tapi hati dulu tak berapa nak faham tentang agama sekarang baru aku tahu bahawa ambik bahagian dalam PENDIDIKAN ISLAM itu murni dan di pandang orang . tak gitu ? har har har berdebar rasanya walaupun baru peringkat sekolah tapi aku janggal sebab tak pernah masuk . hikh0k nie nak menerai lah tahun last aku bersekolah so kena lah ambik bahagian . baru nak try kalah menang itu adat permainan tak kisah tau bab-bab tu . haish >,< thanks a lots tau ticer sebab memaafkan kami semua tak semudah itu nak memaafkan orang . cikgu ekonomi kami pun dah maafkan nasib baik aku kenal sangat cikgu tu kalau dia garang tobat tak berani nak minta maaf .

kbye semua , doakan aku esok tau .


Older Post | Newer Post