!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
Salam Maulidur Rasul buat kawan blogger
Sunday, 5 February 2012 | 02:34 | 0 Leopard
salam , selamat petang semua . dah lama saya tak mengupdated blog niee kan , sebab saya sibuk sangat dengan sukan , padahal tak lari tera mana p0wn suka buat teruk ken . see a tittle . hari ini 5/2/2012 tau tarikh apa tu . maulidur rasul tau . saya nak cerita sedikit sebanyak kepada kawan-kawan tentang maulidur rasul nie . jum baca semua ;*

Tanggal 12 Rabiulawal merupakan satu tarikh keramat dalam sejarah umat Islam di seluruh dunia . Kedatangan Nabi Muhammad merupakan satu rahmat terbesar dan anugerah teragung dan Allah berikan kepada alam semesta ini . Manusia pada saat itu berada dalam kekufuran , kegelapan syirik, tidak mengenal pencipta mereka .Sehubungan ini Allah mengutuskan seorang Rasul yang ditunggu oleh umat Islam untuk menghentikan semua kerosakkan ini dan membawanya kepada cahaya Ilahi .
sedap mata memandang tempat ini .

oke lah kawan-kawan setakat ini saja lah aku nak cerita kat hampa semua . nanti kita updated lain oke . kbye take care semua . SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL semua .


Older Post | Newer Post