!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
♥PEPERIKSAAN AKAN DIJALANKAN tau awak ♥
Friday 24 February 2012 | 06:04 | 0 Leopard
Hey nite pEeps and my beloved reader . baru 3 hari dah tak updated rendu tahap cipan dah nie kat blog -,-  tau tak kenapa aku rindu blog ? SEBAB BLOG BOLEH HILANGKAN TENSION , segala bagai masalah blog lah y membantu untuk menjadi pendengar setia right ? awak ! y digelar pelajar SEKOLAH atau nama pemes y bergelar STUDENT , bila exam yewr ? al maklum lahh aku dah start exam minggu lepas tapi tu ujian DIAGNOSTIK tapi untuk hari isnin nie exam awal tahun . cuak terok k0wt sebab matapelajaran PERDAGANGAN cheq hampir-hampir tak lulus . nasib baik lagi maw tak habis lorh aku kena marah dengan cikgu kesayangan kami uHh . nak jadi pelajar cemerlang time exam mesti macam gambar nie >>>


 omelnye budak tu you see apa y dia kata uHh . jangan lah kita biarkan buku baca kitaa . ada jugak kehh orang macam tu . p0wn boleyy !

untuk pengetahuan awak mathematics aku exam diagnostik failed tau a.k.a TAK LULUS :( deret mathematics tak pernah nak dapat banyak . kenapa ? orang cakap sapa tulis tangan kiri terer bagai lah tapi aku tak p0wn tipuuuuuuuuuuuu ! sebenarnya orang bukan tengok pada tangan or apa-apa keh orang tengok pada akal fikiran k0wt wehh . hurmm harap jewp kawan dengan orang terer maths tapi aku hampeh tak terer-terer p0wn .tak pa ujian hidup kena tabah menghadapinya . kannnnn ?  hari isnin nie aku nak jawap exam macam nie boleh >>>>

tiuwww kemas jewp . taktau nak jawap kepala dok atas meja lah . apa lagi tidoq arr . tak kan taktau . hahahaha .
kalau nak jadi pelajar cemrlang jangan buat camtu tau kawan , aku memang suka buat terok p0wn . hmmm takdak apa dah k0wt nak story mory kat kapa semua . oke lah selamat menduduki peperiksaan bagi pelajar y nak ambik exam sama dengan aku tuu . special picture for you :
goodluck guys ♥
                         
                                                                         oke bye !


Older Post | Newer Post