!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
♥MONEYDROP weyy ♥
Tuesday 21 February 2012 | 07:12 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM para reader . I rendu semua tau sebab dah lama tak updated blog ku y huduh niee . al maklum lah sekarang tengah busy dengan exam DIAGNOSTIK exam nie untuk form3 , 5 and form 6 jewp untuk nak tengok pencapaian katanya . taktau lorh kan sebab itu semua kerja cikgu kami . haiy0o -,- takmau cakap banyak begini ceritanya kawan-kawan tadi pukul9 ada VANILLA COKLAT ♥ . right ? tengok tak ? best o0u serious tak bohong sweEt ja mereka berdua tu tapi episod hari ini agak sedih sikit sebab amir dengan zara BERGADUH :( hmmmmmmmm harharhar ngulas pewr panjang-panjang aku hanya penonton ja bukan pelakon pown . memang suka mengulas . tup tup mak aku terbuka astro ria taktau pown y nak ada cerita moneydrop uHh  memang ketinggalan pown nak tengok y live maklum lah mak kite baru p bayaq ja bil astro kesian kat aku 4 hari tak boleh tengok tv sebab astro kena potong . huaaaaaa kesian dokkk ? huhuhu abaikan .walaupown aku dengan my beloved family tengok moneydrop tu ulangan tapi kami sorak macam live tau . minat sangat aku kat moneydrop uHh abang aku minat sampai teringin nak masuk . mak aiiii ingat senang soalan-soalan tuuu . kita tengok pown macam pening rungsing kepala kan . ahhh depa mampu kita dakkkkkkkk abang oii . untunglah BALQIS dengan ibunya PN LAILA y menang sampai ke tahap ke 8 . menangis keseronokkan . tengok dak hampa ?? kalau aku pown aku nangis jugak bukan mudah nak dapat RM80 000 cek oii banyak tuuu . jum siapa y terer sejarah uHh kita masuk nakkkkk ? cett berangan lorhh . cantik kan banner moneydrop . nak tengok . jap okeyy ! main online takut jatuh tak sampai soalan ke3 satg . hahaha . jum usyha pict moneydrop .


sekadar gambar hiasan saja . suka tengok orang main nie .



 waaaaaa nak masuk jugak bolee ?


oke lah kawan-kawan hari dah lewat nak masuk tidur dah nie . esok kite ada exam tau .doakan kejayaan bersama . go0d night .
                                                                       oke bye !


Older Post | Newer Post