!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
/ KITA PENAT SANGAT HARI INI /
Saturday, 25 February 2012 | 22:42 | 0 Leopard
Hai selamat siang kawan-kawan . tengah buat apa seh ? udah makan ya . aku kat sini tak makan lagi . aikkk tetiba indon tetiba melayu . k gila sebentar bersama kit kat hahahaha penat penat penat ! nak tau kenapa penat sangat hari ini ? wo0w nak jadi  anak y baik la konon tapi  ikhlas tau semua nie . jom baca . jangan tak baca nohh wajib baca sampai "OKE BYE !" kat bawah . harharhar :P semalam aku tidoq dengan mak sebab dah lama tak peluk & cium & gomoi mak . aku takda abah . abah aku dah meninggal dunia 24/4/2010 tak lama mana sangat p0wn rindu kat abah mak lah tempat untuk aku melepaskan rindu . nak bagitau kat kawan-kawan semua y aku rapat sangat dengan arwah abah aku . aku sedih kalau cerita tentang arwah abah aku . oke kat sini saja aku cerita tentang arwah abah . jum baca lagi pasai pewr aku penat sangat a.k.a. letih kut orang KL cakap aku orang utara jewp tak perlu nak errr err cakap buat malu ja . hihi jangan terasa tu bagi pihak aku arr ! dah puas aku peluk , cium , gomoi mak aku serious seronok macam takmau bangun ja pagi tadi . hmmm tengok dah pagi awat cepat sangatttt ?? rutin aku hari nih tak sama macam hari-hari lain auww . hari ni aku kena bising dengan mak aku sebab bangun lewat . mak aku cakap "ANAK DARA TAK ELOK BANGUN LAMBAT" kalo dok dengan mak mentua mesti orang lain pandang tak elok . betul apa y mak aku cakapkan tu . tapi pagi tadi terlewat sikit jewp sebab sejuk sangat ! alah bukan aku seorang ja y bangun lewat mesti ada lagi spesies macam aku perempuan terbangun lewat . pukul10 cheq aku bangun lewat arkkk ? biasa lettew kan . hahahaa . bangun kemas bilik terus ambik penyapu sapu bilik gosok gigi pown belum tau . tension dengan mak aku dok beletiaq . hehe watlek mak . kebetulan adik aku ada tuition hari ni dia bangun awal pada aku kut nak kejut aku . herghh adik pa lagu ni mau dok bagi aku kena bising . hahaha ! tapi takpa apa y mak aku suro buat aku buat tau . ingat aku honaq sangat ke tak dengaq cakap mak . mandi-mandi kejut abang aku pulak suro hantar adik aku pegy tuition . aku & mak aku join sekali sebab nak singgah p pasar tani . ouchhh hari ini sungguh panas sekali ya tak macam landon . wakakakaka ! mak pulak pusing sakan 1 pasar tani , disebabkan aku anak y solehah (perasan sat !) aku pegang semua barang apa y mak aku beli . merah habih tangan aku dalam kereta aku dok urut dah nie tangan y sakit uHh . tapi takpa aku tolong dengan ikhlas . kan mak ?? sampai kat umah kazen pulak datang aku jugak kena buat aiq aku jugak kena buat bagai . sebab aku sorang jewp y ada kat umah . s0 buat lah aku . hmmmm letihh banyak lagi y aku buat sebenarnya tapi takut tak muat jewp page blog nie . memang banyak cerita hari ni sebab tu aku letih sangat . oke lah ye nak makan nie lapaq sangat asyik buat kerja jewp tadi . ouhh sebelum tu esok aku exam tau . doa-doa kan lah supaya aku boleh jawap yaa .


                                                                              letih kewr ?

                                                                         oke bye !


Older Post | Newer Post