!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
KELEBIHAN SEMBAHYANG JUMAAT untuk lelaki !
Thursday 16 February 2012 | 21:23 | 0 Leopard
salam semua . blog ini khas untuk pakwe-pakwe tokwan-tokwan y digelar "LELAKI" singgah sini and read . hieww , tau  kan hari jumaat amat bermakna bagi kaum adam untuk menunaikan solat di masjid secara berjemaah . 
Pada hari jumaat y mulia ini , marilah kita meningkatkan ketakwaan kita kepada Allah S.W.T. dengan penuh keyakinan dan keikhlasan dalam melakukan segala suruhanNya dan meninggalkan segala laranganNya . mudah-mudahan kita tergolong d kalangan orang-orang y mendapat rahmat Allah S.W.T. di dunia dan akhirat . hari jumaat merupakan hari y sangat istimewa bagi umat Islam hari y penuh keberkatan dan kemuliaan dan sebagai hari melipat gandakan amal ibadat kepada Allah S.W.T. Manfaat sembahyang solat jumaat :


- Mengukuhkan ikatan silaturahim dan kasih sayang sesama Islam ,d mana ia merupakan salah satu unsur penting  untuk menjamin kekuatan umat Islam .
- Memberi ilmu , tunjuk ajar serta nasihat y berguna untuk seluruh jemaah melalui khutbah , d mana ia merupakan  satu peluang bagi setiap individu melaksanakan muhasabah diri sendiri .


 SELAMAT MENJALANI IBADAH SOLAT JUMAAT  , *for b0y
kbye semua and selamat menjamu selera !


Older Post | Newer Post