!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
I'm sorry my teacher for everything
Wednesday 15 February 2012 | 02:25 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM and g0od evening my bel0ve reader  . Firstly saya ingin meminta maaf beribu-ribu kemaafan kepada dua orang guru y di sayangi sekalian , haa mesti ramai y heran kan kenapa my tittle is sorry for everything . Haa singgah sini baca entry tersebut , kemarin 14/2/2012 berlaku di sekolah . what happened ? nak tau takkk ?  bermula lah kisah budak classmate aku y suka dok buat lawak kurang cerdik mereka ahh aku sekali takmau kata kat sapa-sapa . kita nie dah besaq s0 pikiaq lah mana baik mana buruk kann orang tak suka kita jangan buat . right ??  seriously cakap budak classmate aku semua segak-segak &  comel-comel belaka tapi sayaNg perangai tak berapa nak matang , takmau kata kat orang sebab diri aku p0wn tak berapa nak matang jugak . hieww hieww time ekonomi asas kemarin kan cikgu kami marah kami tau , nak tau sebab apa ? haa meh nak mula story kat hampa semua , cikgu farah ye namanya y comel tuu . dia bagi latihan kat studentnya sebab next week ada exam oke kami pown buat lah tapi aku tengok first wajah cikgu farah nak masuk kelas kami macam badmood jewp malas nak tegor tak pasal-pasal jupg kami y kena . >,<  tup tup .... ada lah seorang makhluk allah y nie tertidur dalam kelas pulak , nahaii mau tak marahnya cikgu farah kat kami semua , sorang buat salah semua kena . macam tu lahh . tadi time BI ticer kesayangan kami marah pulak kebetulan ada salah faham sikit antara geng A dengan geng B . err taktau lah apa nak jadi dengan semua kann . nasib baik ticer kami nie baik & caring dia tak merajuk lama-lama sangat dengan student nya , dia tau budak-budak classmate kami nie noty a.k.a. nakal . harharhar tapi y tak tahan uHh first time aku menangis tahun 2012 nie  , tak ku duga tak ku sangka y ticer kami nak marah macam tu sekali . terharu tau takkkk . aku tak pernah menangis kerana kawan-kawan aku sebak sebenarnya bila jumpa ticer & pegy mintaa maaf tadi . sedih tau dakk :( sebak semua ada dah la kemarin cikgu marah arini pown marah . tak baik tau kita buat cikgu menangis kerna kita . oke lah setakat nie sajalah nanti kita sambung lagi oke .

p/s : TICER MAAFKAN KAMI SEMUA PELAJAR 5 EKO .
       LEPAS NIE KAMI TAK BISING DAH & TERUS MENGHORMATI TICER .
      HARAP MAAFKAN KAMI SEMUA .
kami pelajar 5 eko sayang cikgu-cikgu semua . doakan kejayaan kami semua . amin . kbye ;*


Older Post | Newer Post