!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
ESOK IS TOMMOROW
Sunday 1 January 2012 | 23:00 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
Hey kawan-kawan esok dah mula sesi persekolahan kenn , macam mana persiapan kawan-kawan semua . dah bersedia kewr ? hope bersedia lahh ye . tipu lahh kalau tak bersedia kan . hohoho aku dah jadi senior sekolah ouhh . hebat tak ? hebat tak ? boleh buatt kemaih cendoi arr noh . tapi azam aku taun depan nak belajaq bersungguh-sungguh takmau main-main dah , bak kata pepatah "BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH" phiew phiew tak menduga tarikh pejam celik pejam celik aikk dah 3 jan 2012 . mesti hairan kan kenapa sekolah kami sekolah awai , ehh bukan belajaq lagi lorh esok cuma buatt pendaftaran untuk form1,2,3,4,5 and 6 upper ja . untuk tengok kelas , lantik apa yang patut and bagai . haishh dah tak sabaq-sabaq nak pi sekolah niee , nak mula azam baru lahh katakan . hihi ;) kawan-kawan apa azam baru kamu semua , kayy azam tu terserah kepada masing-masing . kadang-kadang kita nak buatt benda baik syaitan menggangu kita ken . err geram doe , takmau gaduh-gaduh dah tahun depan sebab macam budak-budak tak matured pulak kan bergaduh sesama classmate , aku takmau ingat dah perkara yang tahun lepas nuhh , kalau hampa nak bergaduh jugak hampa gaduh lah sesama hampa . aku takmau . kena jaga disiplin kutt nanti dapat result disiplin teruk tobat orang takmau ambik kerja . ermm tak sabaq-sabaq dengan tarikh nih .


hiew hiew bestnyaa .

aku sekolah biasa-biasa ja tau tak pandai macam hampa-hampa , tak secerdik si kancil . haha ,tapi tahun nih aku nak pulun tau . sebab nak ambik SPM lerr , kalau dapa terukk mak marah tau . tahun nih aku kena fight dengan adik aku sebab dia PMR , no haii dua orang sekali kena mengharungi exam paling penting . kay lahh setakat nih jewp dapat aku kongsi-kongsikan kepada kalian . salam . selamat bermesra alam kepada kakak & abang yang tak sekolah dah tue . jeles nih jeles . 


omeyy tak lambang sekolah aku , hihihi . fikir tu penting . 
kbye peeps .


Older Post | Newer Post