!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
dah tua . hihi ;*
Friday 6 January 2012 | 19:42 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
Hai selamat pagi semua . korang buatt apa tuee ? sihat tak . macam mana dengan pelajaran sekarang oke tak oke tak . untunglah yang tak bersekolah tue yee . haa nak bercerita nih kemarin 6 january 2012 tau kenapa . ehh ehh itu my birthday lhaa . gumbira sangat tahun ni sebab dapat sambut birthday dengan kawan-kawan . yang tu aku nak sebenarnya kalau sebelum-sebelum nih tak seronok sangat sebab kawan takde . hieww hieww umur aku dah pun cukup 17 tahun cepat kenn umur ku meningkat . syukur alhamdulillah kepada Allah S.W.T. sebab dapat hidup sehingga sekarang . terima kasih jugak kepada kawan-kawan facebook yang wish for my birthday , terharu rasanya sebab tahun lepas tak banyak macam tuee gilerr siot 345 posted on wall , mybe sebab tahun lepas tak ramai online . hehe perasan puihh . thanks a lots for GENG CLOROX coz mereka telah bersusah payah membeli hadiah kat kitee disini . hihi sayang hampa ketat-ketat weyhh sumpah sayang kawan-kawan aku kalau kami ada masalah kami kongsi bersama . semua kami buat sama-sama sweet tak sweet tak ?? untunglah kalau korang dapat kawan macam diaorang dah lahh baik peramah pulak tuee .aku tabik hampa weii . cantik frame yang depa bagi kat aku siap ada gambar geng clorox lagi kreatif betui lahh depa nie . taktau apa dah nak cakap balik-balik sekolah terus bukak . ouhh terharunya . haa nak story mory lagi nih . ouhh lupa birthday aku jatuh pada hari jumaat taun nih . so aku adalah bawak coklat sikit pegy sekolah nak bagi kat kawan-kawan , sebelum tu terima kasih ye abang matt aku yang bersusah payah beli coklat mahai-mahai untuk adik kesayangan dia nihh .hahaha pagi jumaat tue aku pegy sekolah dengan alina kami merempit . kay tiba di sekolah semua tingkatan 5 kena p surau sebab kena baca yassin lepas tu masuk bilik sains kay dah habis masa sains terus naik kelas belajaq melukis pulak . haa time tu lahh aku curi-curi bagi coklat kat kawan-kawan aku . aku dah bagitau cikgu dah dia pun da tau . taktau kenapa hati aku mengatakan aku harus bagi jugak coklat dekat musuh aku . untuk pengetahuan hampa tahun lepas je kami begaduh tapi tahun nihh aku takmau dah gaduh-gaduh niee . aku pun bagi lahh dengan muka senyum sokmoo tapi tak ramai yang cakap terima kasih takpa aku tak kisah sangat pun janji hampa makan sudah kenn . kay lah ye kawan-kawan aku kena siapkan folio BM nih cikgu nak minggu depan . sebelum tu aku nak ucap thanks a lots kepada omeyy sebab dia updated blog pasal birthday aku . sayang dia tau . hihi . 
 omeyy ken katun niee.


wo0ow berlilin pulak .

kay lah sampai disini sajalah kbye friends .


Older Post | Newer Post