!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
TAK boleh online lagi
Sunday 18 December 2011 | 01:40 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
hai kawan2 , tenga buad apa tue ? sihat ? harap2 sihat lah ye . hey hey tgok semua blog kizz dah berubah , dulu tema warna biru sekarang mo0d dah bertukar and memilih wana merah pulak . seyess tak cntik mcm blog korang semua , blog aku simple saja , lgpown aku org baru kt blogger nih . baru 2 minggu aku kat blogger nih . hehe :) saja nk gtaw . dulu takdak falling object sekarang aku try buad sendiri tnpa meminta bntuan org . alhamdulillah akhirnya jd jugak , tp tak ciap habis lg . ingat nk privite dulu buad smentara . tp dok ingat lepas nih tak bole online selalu . nnti takdak org nk berkawan a.k.a. follow pulak . hikhok .  haa lain entry lain cerita . hahaha , sja buad teruk . untuk pengetahuan kwn2 lpas nih aku dah tak online lg sbb abg aku taknak bayaq berukband , dia tu aku tak fhm perangai dia , huduhh amat si perangainyaa , mencikk dia 100x . err -,- dia ckp kal0 ada internet aku tak tido mlm , yeahhh mmg aku selalu tido pukul 4 , 5 pagi sbb menghadap lappy burukk nie , cam na nk tido kalo dah mata tak mengantuk , bukn bole dipaksa , kau apa tahu keja tido 24 jam , sampai nk mintak tlg p0wn susah . juboqq hang abg o0i . cemuihh hg . :P
then , mak pulak ckp . haa elok lah p cut internet tu , kalo ada internet tu keja rumah pun tak buad , sembahyang pun dak . p potong cepatt . tudiaa sedih gilerr aku dengar time mak aku ckp cmtu , apa aku mmpu buadd . aku snyum je lahh nk mlawan nnti jd anak derhaka kenn , s0 diam saja lahh . hanya hatiku sja yg tahu . hahaha , tacing lebihh . lgpun taon depan aku dh form 5 and bakal ambik SPM so mak aku suro study hard lahh (mcm aku stdy cgt) . mak aku ckp SPM nih tak bole jawap merapu , kalo taktaw pakai hantaq kertas 0 la jawapnya , yess . mmg betul apa yg mak aku ckp tu . tp tak bole jgk asyik study nnti bole jd magrain taww . ermm ikod lahh nk cut ka apa ka yg pnting aku miss kwn2 aku , seyess aku ckp sehari tak online mcm nk gila , taktaw knpa , terukknya perangai cmnih . kayy lpas nih cut aku nk cuba buad apa yg mak aku suro buad . k lahh penat dah menaip . byee my frend , i miss you . salam <3


Older Post | Newer Post