!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
SIAP DAH , pink color ouhh .
Tuesday 27 December 2011 | 00:30 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
Hai selamat petang semua . buatt apa tu kawan2 . awak awak tido waktu petang tak ? kitee tak tido sbb sibuk tlg adik kitee mengeditt belog . hahaha . cengei doee cakap iteww2 pulak . haha , tengok blog aku . semua dah berubah kenn . dulu warna biru , lpas tu warna merah .lepas tuuuuue PINK COLOR . haha sebenarnya tak minat sgt pun dgn warna pink , taktow kenapa . tp adik aku tu byk songeh sgt . dia cakap kalo background pink senang nk sama tengah . arghh hampa tak fhm kod apa yg aku cakap nihh . hehe . apa2 pun kmi dua dah penatt mengedit sampai mata adik aku jadi merahh . dia tu balik2 tusyen terus mengonline , aku apa lagi suro arr dia edit . maklum lahh kaka dia buta IT . bhaha . cursor pun dah bertukar kenn ? tgok lahh tau . dulu best friend aku yg tlg edit bagai tp aku takmow arr menyusahkan dia sbb dia dh byk tlg aku . dialah best friend aku forever . haha . aku syg dia wehh . cengeii kan aku nihh . takmo cakap byk2 mesti korang cakap semakk kat aku kan . tiap2 minit aku updated .haha bkn senang nk updated nihh . kadang2 sehari dua baru nk bole online . jiran aku memahami aku nasib baikk lah , kalo nk tnggu abg aku pay berukband memey lamo lahh nk bole guna . pink ? haiy0oo -,- barang aku tak pernah ada yg color pink sbb aku tak minat dgn color tuu . sbb org cakap perempuan sikit2 pink . hahaha . adik aku yg pilih nih aku ikutt dia jaa . hehe . kay lahh papai semua . thanks yoww . haa dh baca tu jgn lupa follow pulak ea . heran doe kenapa aku follow org tue depa tak follow balik . sedih :( 


Older Post | Newer Post