!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
KENDURI
Saturday 24 December 2011 | 21:58 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
dah makan tengah hari ke blom warga blogger tersyang nih , hope dh makan lah sbb dh lewat dh nih , taktaw lah kod jenis setengah orang nih suka mkn lewat2 , kalo aku mkn lewat2 sah dh per0t aku bunyi rentak hip hop . kuikuikui . ekceli aku nk gtaw yg aku bru balik knduri , kebetulan pulak kenduri tu 1 taman jugak . so mudah aja kalo mahu pegy . pkul 1 td perut aku dh bunyi da tp aku bru bgun tido tak tahu kenapa smlm aku tak bole tido mybe sbb begado dgn kwn aku kod . aku kalo tension mesti aku mndi tengah2 mlm , smlm dh pkul 12 lebih aku mndi ,mak aku nih bisng dh . dia ckp taw tak bole dpt pnyakit mndi mlm2 , tp apa ku kesah kan , dh geram gila kod . mna tak nya aku tak sempat lg nk online , dh lah petang tu depa pulun bkn main lg ,aku sampai takdan nk mengonline ,tut tut abg aku mcj jiran aku suro dia off modem , kami shre line taw . kod sesapa yg tak taw tu . sakitt hati gila .tak pernah nk bg peluang kt aku . taun depan aku dh form5 tak sempat la nk online , baik bg aku online taun nihh . haha :_ hmm , haa continue kepda kenduri td . aku pegy dgn adik aku and anak jiran aku . lauk kenduri td ayam masak merah dgn ikan masin kod , seyes makan tak knyang sbb tempat mkn td depa buad sikit cgt ,jenuhh berebut dgn orang , dh lauk minyak penuhh ,aku nih gemuk dh . kalo mkn byk2 td mmg bertambah gemok la aku . hihi . k lah nnti smbung lg nk shopping baju skolah jap , dh tak bapa hari dh nk skola ,brg skola apa kebenda pun tak bli  lg .pastu mak ckp nk pekena yasmeen nasi kandar , jyeahhh . syg mak ketat2 . kboi .


Older Post | Newer Post