!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
keadaan menjadi huru hara
Wednesday 7 December 2011 | 10:25 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM.
Hai comel , hai cantik , hai hands0me . jawab ea salam Balqis nih .
Hahh keadaan menjadi huru hara ?. what . hiewww ______ apa dah jadi , malam nih aku tak bole nk tid0q . mata terbuka luas mcm lautan pasifik .HEHE :)) ehh lari dari topik pul0k dah . Okeyy ,dgar nih aku nk  mula bercerita kt hampa semua . disebabkan aku se0rang yang baik & perihatin terhadap semua penduduk di Rumah Pungk0q Ayam a.k.a. RPA . taw kat mna.? meh nk hbaq mai . dekat jalan nk msuk k0lej matrikulasi . dah taw nanti singgah lahh umh balqis sekali ea .rumah paling kecik kat situ (tipu jewp) .Haa jiran balqis tu sakit , baru jewp sakit sesudah isyak td , tp time tu td aku teridoq , mna tak nyaa mak aku asyik bisng jewp dia kata "hampa kalau maen computer nih sembhyang p0wn tak egt' tp jht jgk aku , bkn nk smbhyang p0wn , dh berapa kali dh mak aku bsing . lepas2 kna membebel terus aku sign 0ut and shut down ,takmaw ckp byk ! 
ambik ken tuala pegy mndi , and then pkai bju and tdoq kt ruang tamu .time aku tgh syok tidoq , mak aku pulak tgh tgok tv . tiba2 jiran sebelah umh aku yg nk kndury kawen tak berapa hari lg mai umh aku , ckp kat mak aku "kak , kak pah sakit , org bwk p h0spital" mak aku apa lg ,kejut aku lahh . habis mimpi indah aku tuh .HEHE :)) aku p0wn bngun lah terkejut kodd ,bru kemarin sembang dgn CIK PAH tu . tetiba mlm td dh ckp yg dia ms0k hospital . yg buad aku terkejut sbb jiran2 aku yg len ckp cik pah msuk ICU , tmpat tu mmg tr0k la kn klau siapa yg berada si situ .
K , mak aku tr0s text kwn2 dia kononnya nk ajak p h0spital lahh . kebetulan ank jiran aku nk p jgk .mak aku tumpang dia lahh ,gp0wn mak aku moto , backh0e . kereta apa ke benda semua dia tak taw bawak ,yg pling lawak basikal pun tak taw bwk . ter0k . HIHi ;p  pegy lah mak aku kat hospital smpai skrg dh pkul 2 pagi masih tak balik2 lg ,risau nih .sbb kat umh tinggal aku & adek aku jewp .jiran2 yg lain smua p hospital ,tu lah org ckp "MENGHORMATI JIRAN AMALAN MULIA" cik pah tu baik orgnya , sbb tu dia sakit smua org pegy melawat . untunglah kan . aku nk tido pun tak bole jgk sbb risaukan mak aku ,dh lah handp0ne pun tak bwk , seyes risau gila nih ,selagi mak tak balik aku takkan tid0 , so kena tnggu jgk lah walaupon pkul 4 pg ,alah aku dah biasa tak tdoq pown .chill . 
uishh ,sedar tak sedar pnjg giler ken aku cerita nih . biasa lahh tu .hehe ;p jmpa lg ,jgn lupa sblom tido bsuh kaki dulu & gosok gigi . sweet dream .
kbyee .


Older Post | Newer Post