!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
budak sekola untuk tahun 2012 .
Thursday 29 December 2011 | 07:14 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
salam , tengah buatt apa tu kawan kawan ? sehat ? mesti tengah online kenn ? haha ;) cer try tengok entry balqis . apa tuee ? ouhh tak lama dah nak bukak sekolah weii . tapi aku takutt lorhh sebab tahun depan dah form5 . yuhuu nak menghadapi peperiksaan yang paling besar dalam hidup sebagai digelar pelajar sekolah . kat Universiti lain tau . tak sama . cuti cuti nihh tak baca pun buku . malas pulak time cuti cuti nih . nak buka sekolah baru terhegeh hegeh nak baca buku . apa nih kata nak jadi pelajar cemerlang . hieww __-- mimpi . bhaha . awak awak kat sana doakan saya berjaya tau nanti . tak salah kan berdoa sesama manusia lebih lebih lagi kalau doa yang baik . insyallah dimakbulkan . hari nih dah 29/12 dah boleh bilang sekolah nak buka . tapi buku tak beli lagi . takpe guna je buku yang tahun lepas . jeles lorhh tengok kakak and abang yang habih sekolah dah tu . jelesss weii . Untuk tahun depan aku ada azam tau tak macam tahun taun lalu . pakai belajaq ja . tahun depan aku nak jadi seorang pelajar yang baik takmau ponteng , bergaduh . mintak maaf tau kepada sesiapa yang aku pernah gaduh tu . tak niat hati pun nak gaduh gaduh niee . hope dapat maafkan lahh ,bukan nak undur diri nanti cakap aku kalah pulak . heyy betuahh tau kite mintak maaf kat awak awak semua . maklumlah saya seorang yang pemaaf . seumur hidup saya tak pernah bergaduh dengan kawan kawan pun taktau kenapa tahun lepas bole gaduh dengan kawan kawan . ermm malas nk fikir balikk . kalo pikir balik nanti rasa mcm takmau maafkan pulak . hmm , kawan kawan dah bersedia ke nk menghadapi tahun 2012 nihh . belajar elok elok kay , balqis disini sentiasa mendoakan kejayaan yang terbaik untuk kawan kawan . jom nak layan ombakk rindu pulak . ramai orang cakap cerita tu best , first time tengok nih . kbyee take care . smile always . 


Older Post | Newer Post