!@ miSS LeapORd !@
Bonjour



Hey guys , jom kita dekat-dekatkan supaya lebih kenal secara mendalam .

Balqis suka berblogging dengan kawan-kawan yang tak sombong .
Follow laa saya ok , nanti I follow you back :)
Jangan lakukan perkara yang tidak sepatutnya !


Diary Owner Links Goodies


Shout Here



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Love For





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
Berkawan biar beribu , berkasih biar satu .
Wednesday 7 December 2011 | 03:06 | 0 Leopard
ASSALAMUALAIKUM .
Hai si comel , hai si cantik ,hai si hands0me . jawab salam balqis nih ea .
aku cakap kat adek aku "weh awat orang takmaw kwn dgn aku " sbb takdak p0wn follower yg meningkat ,pastu adek aku ckp "ishh hang nih dh hg baru buad ,ngekk" sampai hati hg ckp mcm tu kat aku adek . betuah punya adek . herghh . aku mana taw tntg bel0g belog nih , tp hati nih teringin gila gila nk buadkan belog , dah siap haram tak reti guna ,sayang kan . HAHA .  cmna nk bg orang taw yg kita ada blog arr ? sedihnya . ouhh ,telupa nk cakap yg blog aku  nih siap dibina pada 6.12.2011 jam 7 malam , ehh perlu ke bgtaw masa . alahhh saja gedik nk gtaw .HUHU :)) 
 bila lg kwn aku nk banyak mcm orang lain nihh ,ahh jelesnyee . tp sikit jewp jeles tuh ,buad pewr nk jeles manyak manyak kan . hee _______ . blog nih lebih kurang diary kita ken . s0 lepas nih aku ada masalah sinilah tmpat aku nk karang cerita , t0bat pnjng mcm treler lebihan muatan . muahaha . ehh ,lupa pul0k cer tg0k tittle kat ats tuh , aihh , byk yg mengatakan kita mestilah berkawan dgn semua orang ,tak kira lah dia tu hodoh mcm aku ke , cun lebih ke , over terlampau ke .kita mesti berkawan semua taw . jangan kebas pakwe 0r suami orang sudah ,tu dah lari dari topi kat atas , HEHE :)) BERKASIH BIAR SATU ouhh buad sementara aku digelar STUDENT nih takmaw lahh nak bercouple couple kan . rasanya kaple kaple nih mcm memeningkan diri pulak kan , seksa diri p0wn ada ,tp tak semua taw .ikod pasangan . one more , aku tak segak & cun mcm hampa . 
tgok pict nih bermesra  mesralah dengan sahabat anda .



baiknyaa dorang nih .


yaya kita kwn baik ,perasan jap .

k sampai disini saja.
kbyee.


Older Post | Newer Post